fredag den 19. august 2011

Fredagslink & Magtmisbrug

Magtmisbrug kan få alvorlige konsekvenser, og det bør det vel egentlig også..

For evner du ikke at styre dine handlinger, din adfærd - sætte det i et etisk perspektiv, inden du misbruger din magt, så kan din manglende konsekvens beregning ende med at gøre rigtig Avs.

Sommetider evner jeg ikke at skille snot fra kanel, det har gjort mig et nemt bytte at udnytte, hvis man nænner det, apropos ovenstående. Det gør nas indtil det bliver integreret til en brugbar erfaring, men man bliver jo heldigvis en smule klogere af at dumme sig.

Så, med fornyet viden og indsigt begiver jeg mig ud i weekenden, krydser tæer og hale for en smule godt sejlvejr, og smider et link på vej, af en kunstner jeg hørte på Skanderborg festival.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar