lørdag den 28. maj 2011

Hvepserede & Andegård.


Min søster, som egentlig ikke er en biologisk søster, men vi er vokset op i den samme andegård, flytter til Spanien lige om lidt..

Sommetider var det lidt af en hvepserede, for min søsters mor og min far, at navigere rundt i dine og mine – i alt 4 børn, med alle de følelsesmæssige perspektiver det nu engang indebærer, at holde ænder og gæs i den samme indhegning.

Vi er vokset op med forældre der læste bøger som andre skifter trusser (læs: ofte) og den slags smitter jo som bekendt. Min søster har netop udgivet hendes 4 krimi og nu har hun den frækhed, at bosætte sig i Spanien med kæreste og teendatter og en mindre zoologisk have, hvoraf det mest højlydte medlem også har fået en særlig plads i mit hjerte. Vuf..

Egorøvinden i mig, synes det er voldsom dårlig timing, nu hvor vi det sidste års tid, er kommet hinanden nærmere end før, så jeg har et stille håb om, at askeskyen fra Island har tænkt sig at protestere synkront med mig, bare lidt endnu.

2 kommentarer:

  1. God blog, jeg vil følge den fremover. Håber også at du vil følge min cpb-97.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tak for ros;-) Det kan du tro jeg vil.

    SvarSlet