torsdag den 20. januar 2011

Kabaler og Café Noir.

Solen skinnede ind gennem terasse døren i formiddag, engelsk korrekturopgave og Café Noir og et smilende suk. Jeg kan kan mærke foråret - og den der kærlige vind der blæser den rigtige vej - altså min vej;-)

Jeg smuttede så en tur i postkassen og der lå en lille bid af..

...Min drøm, min kabale om at studere videre til September - bestående af flere faktorer der skal gå op i en højere enhed - fik nyt håb idag, da jeg muligvis kan flytte til en ny og billigere bolig blot 50 meter længere nede af gaden...'at krydse tæer og haler'.

Så nu læner jeg mig tilbage og nyder resten af det dejlige Mokkagrams og beder til hende Gudrun om mere godt vejr til os alle sammen!


http://www.youtube.com/watch?v=dAN9sKlOZxE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar