fredag den 7. januar 2011

Rygtet om mine orgasmer er stærkt overdrevne..

...Og så er jeg altså ret imponeret over de der blog.spot opmærksomhedsjunkies der spytter mellem 30 og 90 blogs ud om måneden, med en dertil indrettet kommentarfunktion der skal godkendes af blogejeren, inden offentliggørelse. Det er da genialt! På den måde kan man jo selektere og kun godkende dem der slikker én i popoen – herligt.  Man kan også svine andre til, såfremt man har en dårlig dag – eller måske bare har fået en dårlig..hø..hø…Det er måske sådan en slags cyberorgasme?..men genialt er det, konsekvenserne kommer sikkert først når du møder St. Peter og det er jo om lang tid ikk’..
Nå, men det jeg egentlig ville sige var, at jeg altså foretrækker IRL orgasmer – det blir’ lidt trivielt uden en hjælpende hånd. For som en klog mand sagde;"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded." ..og det, skal jeg altså ikke risikere at blive.

Oprigtig, orgasmefyldt Godt Nytår;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar