onsdag den 3. november 2010

Det fælles tredje.

  Som aftalt mødtes jeg med 2 veninder på P- Pladsen ved stranden forleden dag.
  Vi aftalte at mødes ved Is kiosken for at tanke vand og sager.
 


Der står jeg så med 2 bøjede ribben og ømmer mig lidt, stiller min strandtaske på jorden  
og kigger op.

Den ene veninde kommer gående med en krykke, den anden kommer humpende

med forbinding om foden..

Jeg knækkede fuldstændig sammen af grin, alt imens jeg ømmede mig. Det gør nas 

at grine og hoste skal jeg hilse og sige!

Samlet i den komiske treenighed kom alle spørgsmålene: ”Hvad har DU lavet”??

Svarene er som følger:

Den ene havde spillet rundbold og fået en fiber sprængning i låret..
Den anden havde været på den sædvanlige løbetur og vredet om 

på foden..Jeg havde spillet frisbee og tog et styrt ned i græsset..

Kvinder sidst i 30érne skal måske overveje ikke at dyrke sport…

Jeg frygter lidt den kommende Skanderborg Festival med disse 

veninder og overvejer allerede nu, at forudbestille ambulancen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar